30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Sana aşık olmak

Sana aşık olmak

içimden kopup gelen bir korkuydu sana aşık olmak 
dalgalarına kapılıp sürüklenmek bir sal gibi ufka doğru 
bu yüzden gecelere gizlerdim gözlerinin eşsiz ışıltısını 
geceleri ise dizelere gizlerdim sonra 
saçlarından yola çıkardım sessizce 
uzun ve yorucu bir yolculuk olurdu parmaklarıma 
yumuşak dokunuşlarda alevlenirdi dudakların. 
dudakların İzmir! 
dudakların Ankara! 
dudakların İstanbul! 
dudakların içimi ısıtan bir masaldı kendimden dinlediğim / gizlediğim. 

bütün bir gün seni seyredebilirdim 
gözlerin gözlerimde yankılanırdı 
gözlerim sessiz çığlıklarla gözbebeklerine koşardı 
kaybolurdum içinde! 
her defasında çekip çıkarırdın beni sen 
acının derinleştirdiği dipsiz kuyulardan 
beni 'SENİN' leştirirdin! 
dudakların ateş! 
dudakların volkan gibi yakardı 
ruhum yükselmek isterken ölüme 
her defasında beni çeker sen alırdın 
dudakların alırdı beni! 
gözlerin alırdı! 
benliğim olurdun! 
yüreğim olurdun! 

gökyüzünden sanki bir parçaydın sen 
en güzel maviden kesip almıştım seni 
söküp almıştım tahta saplı bir hançerle kalbini 
o günden beri sonsuzmuş gibi meydan okuyup her kıyamete 
dilek yerine seni tutmuştum yıldız geçişlerinde 
her seni dilediğimde daha çok senin olmuştum 
uzaklardan / çok uzaklardan nehirlerden bir şarkı mırıldanıyor yalnızlık 
şu an soğuk gecelerden biri / soğuk ve bir o kadar da sensizlik dolu 
saçların / ellerin yok yanımda sensiz ölüm gibiyim! 
gözlerinin dokunduğu her yer ama her yer acıyor bebeğim 

biliyorsun sensin silemediğim aklımın en uzak köşelerinden 
sen gittin ve mutlulukta kalktı tedavülden 
içimde öldüğün günden beri geceler uzun 
geceler / sonsuz düşler / ayrılan ve 
bir daha hiç birleşmeyen eller 
bir gece ' küçük bir hikayeyle biten ' ölümsüz sandığımız sevişmeler 
gecelerden biri / bir son daha istiyor Tanrılar uzaklardan 
bir son daha / kurban aranıyor sonsuzluğa kurban! 

gökyüzünden bir yıldız kayıyor / yüreğim kayıyor bir başka galaksilere 
sen kayıyorsun yüreğimle beraber sonsuz düşler içinde 
dere kıyısındaki taşlar parıldıyor ve her gece bir yıldız! 
bir ayrılık! 
bir yıldız! 
bir ayrılık! 
oy / oy / oy 
kaçamadım işte kaçamadım sensizliğimden kaçamadım 
bu son dansın olsun bensiz ve bu son şiirim olsun sensiz 
son defa baksın gözlerim dünyaya / gözlerine 
son defa dizilsin dizeler şu bıçkın gönlüme 

ben adını yazdım cennetimdeki kulübeme 
ben seni yazdım ortalığı kasıp kavuran gönlüme 
ben seni yazdım gökteki meleklerin yerine, 
ben seni yazdım / ben seni yazdım 
of! 
of!


Kibar Tavasav


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi