25 Haziran 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Ömrümü yedin be kadın

Ömrümü yedin be kadın

Seni tanıdığım güne kızamıyorum. 
En güzel günümdü benim. 
Seni sevdiğime kızamıyorum. 
En doğru yaptığım işimdi benim. 
Yeşil gözlerine sitem edemiyorum. 
Gördüğüm en güzel yeşilimdi benim. 
Benim sitemim sadece kendime. 
Güneşin karları erittiği gibi, 
Gündüzün geceyi bitirdiği gibi, 
Ömrümün sonbaharı olup, 
Ömrümü yedin be kadın. 
En güzel günlerim seninle geçenlerdi. 
Ömrümde gördüğüm en güzel yeşil 
Sadece senin gözlerindeydi. 
Sevindiğinde beliren o gamzelerini 
Unutmak mümkün mü be kadın. 
Gülücüklerinle beni adeta büyüleyen 
Gördüğüm en güzel kadındın. 
Güneşin karları erittiği gibi, 
Gündüzün geceyi bitirdiği gibi, 
Ömrümün sonbaharı olup, 
Ömrümü yedin be kadın. 
Anlatamadım kendimi sana. 
Anlatamadın kendini bana. 
Bir buse bile alamadan gamzelerinden 
Uyandırıverdin rüyalı gecelerden. 
Güneşin karları erittiğ gibi, 
Gündüzün geceyi bitirdiği gibi, 
Ömrümün sonbaharı olup, 
Ömrümü yedin be kadın.

Muammer Erdem

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi