21 Haziran 2011 Salı

[cadilarmekani], AMA UTANIYORUM

AMA UTANIYORUM

Kalemim yok bu gece, sadece gözyaşlarım 
Onlar yazacaklar beni ve bizi. 
Ağlamak istiyorum kana kana. 
......İçindekileri dökmek istiyorum. 
Ama utanıyorum. 

Çağırmak istiyorum seni yanıma. 
Titrek ve ürkek sesimle. 
Yalvara yalvara, ağlaya ağlaya. 
Benimle bir ömür geçir diye. 
Ama utanıyorum. 

Paylaşmak istiyorum sensizliğimi. 
Odam bomboş, yanım bomboş. 
Yalnızım, masamda yerin hazır. 
Gel demem lazım, yüreğimle. 
Ama utanıyorum. 

Silsem de kesilmiyor göz yaşlarım. 
İradesi hükmü ben de değil. 
Bir tanem yanımda kal, mutlu olalım. 
Sen ve ben. 
Dilim söyleyecekte. 
Ama utanıyorum. 

Benzemez bir canlıya erkek ağlaması. 
Unuturuz ağlarken, benliğimizi kendimizi. 
O halde ben sana nasıl diyeyim. 
Ağlamayacağım bunları, anlatırken sana. 
Ama utanıyorum. 

Sabah oldu dinmez hala gözyaşım. 
Sigaralar oldu avuntu kül taşım. 
Kolyemdeki resmin hala uğur taşım. 
Yerlere fırlattım, kabir taşım. 
Söylemek istiyorum. 
Ama utanıyorum 

Kapanmaya başladı yaşlı gözlerim. 
Duyarsın birazdan sela sesini. 
Neden ölmüş mevta derlerse. 
Vasiyet ediyorum, sevmekten. 
Diyorum. 
Ama utanıyorum. 

Yazacaklar mezarıma gözyaşlarıyla gitti. 
Suya gerek yok, çünkü hala ağlıyor. 
Bir beyaz gül severdi sağlığında. 
Onu da koklayamadan gitti. 
Diyecekler. 
Ama utanmıyorum.

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi