30 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], *** ANLADIM GİDECEKSİN *


*** ANLADIM GİDECEKSİN ***

Okyanusta sürüklenen, fırtınaya kapılmış
Tayfalarını yitirmiş çaresiz bir gemi gibiydim
Savrulurken ordan oraya bana yol gösterendin
Sen benim hiç sönmeyecek deniz fenerimdin

Bumuydu senin okyanuslardan büyük sevgin
Nerde kaldı yokluğunda nefes alamadığın insan
Sensiz geçen anlarımda acıdan kıvranırken ben
Mutlu mu olacaksın bensizlikten…

Anladım gideceksin, yine içime hasret ekeceksin
Yüreğimi okşayan sevdanın sıcaklığını, kokunu
Teninin rengini, esrik dokunuşlarını özleyeceğim
Bil ki hayatımda kalan izlerini silmeyeceğim…

Başka sevdam olmayacak, bu aşkı ertelemeyeceğim
Yokluğuna kurban etmeyeceğim seni, hep seveceğim
Artık hayalinle yetineceğim. Eğer o da giderse
Solacak güneşim, sönecek yıldızlarım, biteceğim

Peki! Bu kadar kolay mı olacak gidişin
Geri adım atmak için diretmeyecek mi ayakların
Hiç ardına bakmadan, bir veda edip el sallamadan
Gözlerinden iki damla yaş akıtmadan mı gideceksin…

Şimdi varlığınla mutluluğun sarhoşu olmak varken
Doldurduğum her kadehte yokluğunu içeceğim
Kahrolacak bu yürek, Belki yitip gideceğim
Belli ki beyaz kefeni zamanından önce giyeceğim…

Bilirim ne kadar inatçı ve gururlu olduğunu
Artık ne yapsam nafile, gideceksin
Ama! Bil ki yüreğim attığı sürece 
Seni hep seveceğim…

Namık SALİH… 

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi