26 Haziran 2011 Pazar

[cadilarmekani], ŞİMDİ UZAKLARDASIN YA !

ŞİMDİ UZAKLARDASIN YA !!!

Şimdi uzaklardasın ya
Gizemli geliyorsun bana
Yalnızım ya buralarda
Seni ararım karanlıklarda !!!

Şimdi uzaklardasın ya
Gizemli geliyorsun bana
Bakışlarını arıyorum akşamlarda
Haykırmak istiyorum sevgimi sana !!!

Şimdi uzaklardasın ya
Gizemli geliyorsun bana
Sarmak istiyorum bedenimi usulca
Bağlanmak istiyorum bir ömür boyu sana !!!

Şimdi uzaklardasın ya
Gizemli geliyorsun bana
Heyecanlandırıyorsun beni tufanda
Kaçıyorum uçsuz buçaksız sevdalara !!!


yazan: şebnem örs


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi