23 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], Gel tekrar gönül ver gönlüme


Başlamadan biten bir aşkımız vardı Sevgili!
Hani veremediklerinin yanında hiç
Alamadıklarının yanında bir anlam ifade etmeyen
Senle beni toplasak bir biz etmezdi ki
Bir ben vardım tutan aşkı ayakta
...Bir sen vardın yıkan aşkı bir hoşçakal kadar yakında
Kalbin delik gelmeseydin bana aşkım akıp gitmezdi zamanla
Bir insan gibi sevmek varken 1 nisan da kaldı senin aklın galiba
Ikimizde suçluyduk aslında
Aramızı boş bırakmasaydık şeytan doldurup yalnızlık sıkmazdı hem bana hem sana
O kadar yanlış yaptın ama bir doğrumu bile götüremedin
Hala Seni seven bir kalbim var bu canda
Daha kaç doğru yapmam lazım ki götürsün sendeki bir yanlışı beni sevmiyorsun hala
,,,
Gönlün gönlümü dilledi
Gönlüm dilimi dilledi
Dilim lâl oldu elimi dilledi
Elim ayağıma dolaşıyor
Haykırıyor parmaklarım
Tırnaklarım sızlıyor
Avucumu kapatamıyorum

Gel tekrar tut elimi

Gel tekrar konuş dilimle

Gel tekrar gönül ver gönlüme

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi