29 Haziran 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], SENİN ADIN HERŞEYİM OLSUN

SENİN ADIN HERŞEYİM OLSUN
Adını bile koyamadığım...
Adın kavuşmak mı olsun,,
Başı boş limanımsın..
Uçsuz bucaksız sevdamsın..
...Pusalasız yönümsün...

Kavuşulmazımsın sen..
Aşk böceğim..
Dağ çiçeğim birtanem..
Ilık ılık yaz yağmurum...
Yağmurlarla gel..
Dol içime seller misali...
Hadi şimdi...

Adını bile söleyemediğim..
İçimde saklı sevdiğim...
Gizli aşkım benim..
Özlemim...
Hayatım..
Senin adın özlem olsun...
Buram buram kokladığım..
Adın sevda olsun senin...
Gel limanımda dur...
Demir at yüreğime...
Sen ulaşamadığım...
Hasretim sana...

Avaz avaz bağırırım..
Sesim çıkmaz sana oysa..
Adın gizli sevda senin...
Adın hasret yada..
Başı boş geziyorum.
Gel kon ömrümün üstüne..
Sevda kelebeğim...

Adın yaşamak olsun hadi...
Dokunamadığım sevdam..
Kıyamadığım...
Adın beklediğim olsun..
Gül bakışlım...
Bak kollarım açık kaldı..
Gel sarayım seni...
Delicesine..
Senin adın ömrüm olsun...
Dokunmaya kıyamadığım...
Arzularım...
Hasretim...
Ömrüm..
Hayatım..
Ciğer parem..
Ömrümün son demi..
Bülbül yuvam olsun adın..
Dağım, rüzgarım.yaylam...
Olsun adın..
Es hadi gel..
Es sevdamm...
Senin adın herşeyim olsun...
Herşeyim...
Aşk böceğim....



DİCLE KUZEY


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi