23 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], SENİ SEVİYORUM




hayatımın anlamı 
güneşim oldun,gözlerime doğdun her sabah
yağmurum oldun damla damla düştün kipriklerime
herkez nasıl sever bilmem ama
sevdam olup öyle bir aktın ki içime 
ismini kazıdım tüm bedenime...
kırık kalbimi toplayıp en sağlam tarafıyla sevdim seni
sıcak bakışınla örttüm tüm yıkılmışlıkları
tamamladım yarım kalmışlıkları...



bazen aniden öyle bir vururki aşkın yüreğimin kıyılarına
öyle hoyrat, öyle deli, öylesine tozu dumana katarak
tüm aşk çiçeklerini açarak,
ne kadar tutku sağanağı yağmuru varsa yağdırarak
hayallerim de senli bir düşe daldırarak...
kurşun nedir ki sevdiğim senden kalan izler eritir çiğerlerimi,
kan toplar bedenim
düşündükçe seni bir sen daha saplanır yüreğime...



bazende öyle bir vurur ki hayalin kıyılarıma
yakamozlaşır gözlerin,
mavi bulutlara kelebeklerin kanatlandığını görürüm. 
tüm cennet bahçelerini açtırırım gülüşünde,
seni anlatan masallar kurarım saklı kentimde,
nice sevda şehirleri inşa ederim senli benli,
esas oğlan sen,sana hayran olan ben.
küçücük kalbimde dev gibi bir sevgi büyütürüm
aşk kokan satırlarımda...



bazen ayın şavkı vurur saçlarına hayalimde
yıldız yıldız olur aşk,mehtap büyüsü gözlerinde 
sevdan damlar yansır yüreğime.
nemli gözlerimin çeyizi,iklimsiz açan beyaz sayfam,
tenime değen dördüncü cemre olursun.
mor dağlar arada olsa da hiç koymaz bana
ruhumun duyduğu deli bir sevda olursun..



kıskançlıklar kol gezer bazen kıyılarımda,
eritir içimi kelepçelere takar benliğimi, 
damarlarıma yürüyen acıyı taşırırım,
isyanları sıralarım ardı ardına...
sonra sıcacık bir hayale sığınırım hemen,
canım deyişin gelir aklıma, elimi tutuşunu hissederim,
birde hafif tebesümlü gülüşünü, alev topu dudaklarını hatırlarım.
susmasam çığlıklarım kıyametler koparır içimde,
susuşumsa biraz isyan biraz da ölüm...
kıyamam sana vazgeçilmezim olursun...



bazen de sadece sen düşersin aklıma,
küçük bir kız çocuğu bayram sevincinde,
tüm kelebekler ışığına uçar ,
küçük yavru ceylanlar etrafta dolaşır,
özlemine söz geçiremem hasretin esir alır,
buğulu camlarımdan akan sen olursun.
vuslatına hasret gözlerim yorgun düşer ...



bazen bir tutku olup dalgaların vurur kıyılarıma,
arsız duygular masumlaşır nefesimde, 
ipek tenin değer tenime sevdanı giyerim,
en masum yanım söz dinlemez günahım olursun.
sana kanat çırparım ,uçamadığım olursun,
canın batar canıma yürek çiziğim olursun...



sen söyle sevdiğim sevenler hep böylemidir?
ben sana uyuyup sana uyanıyorum çoktandır,
gecem, gündüzüm, tadım, tuzum, herşeyim oluyorsun,
vatanım, memleketim, ayazım, baharım hep sen.
sen varsınya bende ben çok şeyim aslında,
söyle sevdiğim söyle sevenler böylemidir
içime sığdıramıyorum seni...

hep içimdesin yaşam iksirim, tek gerçeğimsin,
eğer bir gün sana gelemezsem inan sebep ölümümdür
ve sen beni soramayacaksın bile kimselere,
işte o zaman anlayacaksın toprağa karıştığımı,
hiç bitmeyecek bir sızı kalacağım içinde
keşke diyeceksin keşke...
hayalim düşecek gözlerine gıyabıma bir gül bırakıp
hayattayken söyleyemediklerini şimdi söyleyip ağlayacaksın...
ve sen ençok yüreğimi özleyeceksin...
işte asıl sancı o zaman başlayacak...



bil ki sevdiğim
senin adını aşk koydum.
ve aşkın kıyılarında can bulup hayata döndü bu adam
gözlerine bakamadan gidersem bu dünyadan
aşkını helal et
ve aşkın düştüğü yerde yaralı bir beni unutma...



seni seviyorum 
hayatımın anlamı



--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi