19 Haziran 2011 Pazar

| makarna | Asıl eylem şimdi başlıyor: Tek tıkla faks...



Resmi göremiyorsanız buraya tıklayın.
Greenpeace Akdeniz Faks eylemi
17 Haziran 2011
Yavru balıklar için tek tıkla faks eylemi
spacer
Sevgili Dostlar,

Tarım ve Köyişleri Bakanlığı Danışma Kurulu'nun, yavru balıkların ve denizlerin kaderinin tartışılacağı 21 Haziran'daki toplantısına artık sayılı günler kaldı.

Şimdi denizlerin kıymetini bilen 450.000 kişi Bakanlığı faks yağmuruna tutuyoruz. Senin için 3 farklı dilekçe hazırladık. İstediğini seçip sadece bir tıkla mesajını Bakanlığın faksına ücretsiz göndebilirsin. Bu kadar basit. 21 Haziran'a kadar hedef 20.000 faks ile Bakanlığa bu işin takipçisi olduğumuzu göstermek.

Tarım Bakanlığı'na faks göndermek için buraya tıkla.

Ben de katılıyorum!

Tarım Bakanlığı, Şubat ayında sizden gelen 250.000 imza ve Greenpeace Kırmızı Telefon eylemiyle Bakanlığa açılan 2070 telefon sonrasında, yasal balık avlanma boylarını resmi toplantı gündemine aldığını aşağıdaki açıklamayla duyurmuştu.

"Balık boylarının yeniden gozden geçirilmesine ilişkin talepler, Haziran 2011 ayı içerisinde yapılacak olan Su Ürünleri İstişare Kurulu gündemine alınarak, değerlendirilecek ve buradan çıkacak sonuç doğrultusunda gerekli düzenlemeler yapılacaktır. Kamuoyuna saygı ile duyurulur."

Toplantı gününe kadar Tarım Bakanlığı'nın faksından akacak binlerce dilekçe yavru balıkların, denizlerin, endüstriyel balıkçılığın karşısında can çekişen balıkçının sesini duyması gerekenlere iletecek.

Senin göndereceğin bir tek faks işte bu kadar önemli.

Teşekkürler

Banu Dökmecibaşı
Banu Dökmecibaşı
Denizler Kampanyası Sorumlusu

Facebook'ta paylaş Twitter'da paylaş

Not: Ayrıca sana toplantıdan bir gün önce gerçekleşecek gazete eylemimizle ilgili de bilgi vermek istiyorum. Şu anda hedefimizin %82'sine ulaşmış durumdayız ve zamanla yarışıyoruz. Bu yüzden alacağın her cm², eylemin gerçekleşmesi için çok önemli. Vereceğimiz ilanı görmek ve cm² alarak eyleme katılmak istersen buraya tıklayabilirsin.

spacer
© GREENPEACE

bilgi.tr@greenpeace.org Tel: (212) 292 76 19



--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
. C* MUSTAFA KEMAL ATATÜRK C*
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA
. B E K L E R İ Z ;-)

Blog Arşivi