22 Haziran 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], Yar Sen Benim Canım Olsan

Yar Sen Benim Canım Olsan

Seven gözler belli eder.
Gizem siyah olsa dahi.
Tüllerinden geçer aşkı.
Yar sen benim canım olsan.

Nadidedir kumaş ince.
Terzileri asılzade.
Biçilmişsin gülüm bana.
Yar sen benim canımm olsan.

Yürüyüşün belli eder.
Guru akar eteklerden.
Sırma gibi saçlarınla.
Yar sen benim canım olsan.

Sevdi bu kalp seni candan.
Kaldır artık tülü yandan.
Haykıran ses şu bağrımdan.
Yar sen benim canım olsan.

Özel bir gün ama her gün.
Sevgilim ol artık bugün.
Evetinle dünya benim.
Yar sen benim canım olsan.

Dudakların aralanır.
Sensiz gönlüm yaralıdır.
Sevgilim ol dediğin an.
Yae sen benim canım olsan.

YILMAZ BARITLI


--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi