29 Haziran 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], OLUR MU

OLUR MU
Son bıraktığında hava dumandı 
Orasını bilmem bura sisliydi 
Sert rüzgar her şeyi alıp gitmişti 
Nasıl oldun diye sorma olur mu 

Bende yoldan çıkıp çukura düştüm 
Yanlış yola gidip gönlümü sattım 
Ecele gitmeden ölümü tattım 
Beni bitmiş halde görme olur mu 

Bu can patlıcandır yemesi leziz 
Şu kabuklarını soyması kolay 
Pişirip sofraya sunması basit 
Yemeğin tadını bozma olur mu 

Yalvarıp yakarıp eline düştüm 
Sözüne inanıp dostlara küstüm 
Onuru çiğneyip peşinden koştum 
Diline dolayıp gülme olur mu 

Çok gözyaşı döktüm duvarlar şahit 
Hala döküyorum kalp güle şehit 
Karşılıksız sevdim bilmezsen şayet 
Ne yaptım ki sana deme olur mu 

Dünyada kalmaya hevesim bitti 
Sensizlik canıma artık tak etti 
Umut bağladığım son nefes gitti 
Helvamı yemeye gelme olur mu. 

İnsan ne yaparsa kendine yapar 
Ya yüce Mevla’ya, ya puta kapar 
Acıyı, tatlıyı içinde yaşar 
Hayat bir masalmış sanma olur mu 

Yangınımın ta külüne başlarım 
Hasret çektiğim kaderi taşlarım 
Kurulmayan gözlerimi oyarım 
Sende fatih gibi yanma olur mu 

Ölmemi isteyen pek insan varmış 
En yakınım bile meğer şeytanmış 
Yüzüme gülenler bana düşmanmış 
Kulların sözüne kanma olur mu 

Öyle net güzelsin ki yoktur kelime 
O güzelliğini izah etmeye 
Kağıt kalem alıp harfler dökmeye 
Yürek kitabımı yırtma olur mu. 

Hastane eline düşüreceksen 
Mezar taşlarına özendireceksen 
Uzağa göçerek dokuz tur atıp 
Tekrar öldüreceksen dönme olur mu 

Aşkın gözü körmüş maalesef çözdüm 
Aşk hakimlerine kanunu sordum 
Düşüne düşüne kafayı yordum 
Kalbi tek kalemde kırma olur mu 

Lanet kader beni unuttu gitti 
Mutluluk gözyaşım kayboldu yitti 
İsyan etmem için sözlerin yetti 
Bari gurbet ele gitme olur mu 

Elbet güneş çıkar bulut dağılıp 
Gökkuşağı çakar köprü kurulup
Sana gün doğmazsa bana gün doğar
Umuda ışık ol sende olur mu 

Şiir defterime ismini yazdım
Tükenmez kalemle dağlara kazdım
Hüzün tepesinde efkarı bastım
Hatıralarından silme olur mu

Tarih defterine yüreğimi yaz
Kurşun kaleminle vicdanına kaz
Beni yapıp çizdi hem bahar hem yaz
Diyerek hatırla beni olur mu

Acı çeken benim o ya bu değil 
Vurgun yiyen gönlüm önünde eğil
İster bil ister sil istersen darıl
Acı gerçeklerden kaçma olur mu

Gölgeli meşhurum halim haraptır 
Güzellik masumu sanki şaraptır 
Gönlümün hanında tatlı seraptır 
Gönül sarayımı yıkma olur mu.

FATİH GÜLER

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi