23 Haziran 2011 Perşembe

[cadilarmekani], VARMI SEVGI GİBİSİ

Gökyüzünde dünyayı yaşarken sonsuz özgürlügümle
birlikte, yaşamı arıyordum ne oldugunu bilemeden...
Bir su damlasıydım, güneşin ışıklarında renklerle
oynayan, karanlıklar da yıldızlarla konuşan...
Mutluydum rüzgarla birlikte maviliğe savrulurken,
mutluydum kuşlarla kanat çırparken, mutluydum
gökkusağı olup renkleri saçarken.... Takılmışken bir
bulutun peşine, görürdüm yaşayanları yeryüzünde...
Hepsi zamanla koşar gibi, hep birşeylerin peşinde....
Bazen bir kuşun kanadına karışır, uçardım onunla
rüzgara karşı, çığlıklarla birlikte... Yaşamı
sorardım kuşlara, nedir diye? Özgürlük derlerdi
bana... Göklerde özgürce kanat çırpabilmek, rüzgara
baş kaldırmak...Ama yağmur yağdığında özgürlükleri
elinden alınır, ağırlaşan kanatları daha fazla
çırpınamazdı damlalar karşısısında... Sığınırken bir
kaya kovuğuna, özgürlüklerini teslim ederlerdi yağmura, sessizce.

Karıştım bir gün yağmur damlalarının arasına, gücü
hissedebilmek için... Toprağa karışmak istedim,
çoğalmak istedim, azgın bir nehir olup akmak
istedim, deniz olmak istedim, yaşamı bulmak istedim,
yaşam olmak istedim...Terkettim gökyüzünü güneşe veda
edemeden... Altımda gittikçe büyüyen yeryüzü beni
kendine doğru hızla çekerken daha da büyüdüm,
çoğaldım..Koşmaya başladım bir an önce toprağa
kavuşabilmek için... Yaşamı hissedebilmek için.. Yaşam
olabilmek için.. Toprağa ilk dokunuş, ilk sarılış...
Sıcaktı toprak, gökyüzünün olamadığı kadar.. Beni
sarmaladı şefkatle, beni içine aldı sevgiyle...

Sevdim onu... Seviyorum dedim yaşamayı seninle
birlikte... Toprağın derinliklerinde, karanlık
sıcaklıklarda güveni hissettim.. Zaman geçtikçe
büyüdüm, çoğaldım...Yerimde duramaz hale geldim..
Güneşi özledim... Yıldızlara merhaba demek istedim....
Terkettim toprağı... Sıcaklığını, şefkatini.... Bir
sabah çiçekler açarken gökyüzünü gördüm yeniden...
Öylesine mavi, öylesine sınırsız, öylesine özgür...
Aktım gittikçe büyüyerek..Beni sarmalayan toprağa
dokunarak aktım.. Nereye gittiğimi bilemeden... Sadece
yaşamı öğrenebilmek için aktım.. Benimle çiçekler
açtı ağaçlarda, topraktan otlar fışkırdı
delicesine... Ben onlara yaşamı sunarken, cevap
veremediler bana yaşam nedir diye sorduğumda...Büyümek
istedim... Daha hızlı akmak, denize kavuşmak
istedim.. Aktım gökyüzünün görünmediği ıssız
ormanların arasından, yıllardır kımıldamaktan korkan
taşları peşimde sürükleyerek, başkaldırırcasına...

Başakların rüzgarla dans ettiği ovalara geldiğimde
duruldum.. Onları seyredebilmek için
yavaşladım...Sordum uçusan kelebeklere yaşamı...
Rüzgarla dans mı diye?..Cevap vermediler bana...
Denizi aradım uzaklarda, görebilmek için köpürdüm,
taştım ona bir önce dokunabilmek için....Sonra bir
sabah, daha güneş ışıklarını serpmeye başlamamışken
dünyaya, uzaklarda maviliği gördüm... Gördüm orada
canlılığı, başkaldırmışlığı, hasreti... Kavuşmak
istedim bir an önce, sarılmak istedim.. Koynuna
girmek istedim bir sevgili gibi.. Sevişmek istedim
onunla... Yaşamı istedim ondan.. Dokunduğumda
denize, balıklar kaçtı benden, suyum karıştı denize...
Bir oldum onunla.. Ufacık bir damlaydım, bulut
oldum, toprak oldum, deniz oldum, okyanus oldum..
Kapladım dünyayı canlılığımla... Dalgalarla oynarken
derinliklere karıştım.. Derinliğin sessizliğinde
güzellikleri buldum... Yaşam gizlenmiş güzellikler
midir diye sordum denize...Cevap alamadım...

İnsan olmak istedim..Yaşamın ne olduğunu öğrenirim
diye.. Döl oldum genç bir erkeğin ateşli vücudunda..
Yıldızlı bir gecede can oldum bir dişiyle...
Büyümeye başladım içinde olduğum insana
farkettirmeden..Büyüdüm, büyüdüm... Aynı toprak gibi
sıcak ve karanlık bu yer bana güven verdi, huzur
verdi... Zaman geçtikçe, yerime sığamaz hale
geldim...Güneşe sarılmak istedim... Yıldızları
görmek, denizle konuşmak istedim.. Yaşamı insanlara
sormak istedim.. Işıkla tekrar kavuştuğumda
özgürlüğümü hissettim yeniden.. Küçük bir su
damlasiyken gezdigim gökyüzünü yeniden görebilmek
mutluluk verdi..
Büyüdüm zamanla...Diger insanlarla
birlikte, zamanla birlikte.. Sordum insanlara yasam
nedir diye?..Cevap veremediler.. Bir gün aşık oldum
birisine, neden diye sormadan kendime... Bir kuş
gibi özgürce, bir nehir gibi delicesine akarak, bir
deniz gibi sınırsızca sevdim birisini...
O zaman anladım kı, yaşam sevgidir..
Sadece sevgi 
S E V İ Y O R U M . . . . .

--

 

Asla Başkalarının Umudunu Kırma, Belki Sahip Olduğu Tek Şey Odur..
BOL BOL TEBESSÜM ET GÜLÜMSE.. Hem Maliyeti Ucuzdur Hem De Değerine Paha Biçilmez...
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi