23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], ZILGITLIYORUM YÜREĞİMİ,


Bitirilmiş saatlere gözlerimin takılışı
Sol yanımda bir dertki sağ yanım telaşlı
Şiirlerdeki kelimelere yükledim bu naaşı
Bazen onlar anlatır, bazen ben karşılıklı
Bazen bilinmeyen dilden söylenen bir şarkı
Ben, Araf'tan tanırım bu gönüldeki nakışı
Destelerim senin yolundaki bu ağlayışı
Bilmezsin...
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin
....

Bir zırha sararım aynaya düşen sırlarımı
Çelik bir ok kırıyor siperdeki camlarımı
Okyanusları çağırırım söndürmez yangınımı
Çifte su kılıca boyun eğen aşkımı
Herkes söylerde bir sen söylemezsin
Herkes duyarda bir sen duymazsın
Herkes anlarda bir sen anlamazsın
Ahh... yar...
Herkes gelirde bir sen gelmezsin
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin


Bitiremeyeceğim yazacağım sözlerimi,
Ne fayda bitiriyor dünya Ümidimi, sevincimi
Sebebi değilim, bitiyor işte
Aşkın Kabe'sinin önünde
İlmek atıyorum yakasız gömleğimin üstüne
Her salise bir Adem'i düşürür yere
Ahhh... yar....
Kalkıyorum, dikleniyorum ölüme
Fersizim,
Dayanıyorum, yaslanıyorum ellerimle iki dizime
Bilmezsin...
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin
....
Yer gök arası az gelse, muhabbetine
Kimyası tarifsiz, zemheri denilen şerbetine
Dilim yalvarsada lal
Kulağım duymaz sağır
Ayaklarım bedenime ağır
Zamansız sızlar
Ah, dualarım, dikiş tutmaz yaralarım
Vuslat hangi bahar
Dünya bu, azı karar, çoğu zarar
Sağım, solum hep dört duvar
Bilmezsin...
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin...


Döner pervane dünya kendince
Bir çivi sokamadım tekerine
Avuturum içimdeki "ben"i kendimce
Bu demler böyle...
Avuçlarıma yağmur taneleri düşüyor bu şehirde
Ahhh, dualarım rahmet kapısına gitse
Hep böyle oluyorum son günlerde
Tarif üstüne tarif yapmaya gayretim
Yüreğimi yırtacak, ne desem bu içimdeki sevince
Bilmezsin...
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin
....
Gül yaprakları doldururum avuçlarıma
Gül kokusu takılır kalır parmaklarıma
Bakma sen benim çakır keyf sarhoşluğuma
Hücrelerime kadar teslimim kollarına
Bir damla su düşüyor toprağıma
Devleşiyor, kükrüyor içimdeki fırtına
Tokat, Yeşilırmak az gelir içimdeki yangına
Bilmezsin...
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin
....
Göğerir yüreğimdeki dalların ışgınları
Sahneye dalıyor masalımın kahramanları
Kapatıyorum gözlerimi söndür şu ışıkları
İstemem artık ne fener'i,
Ne Ay'ı
Ne Güneş'i
İçim dolu dolu göremezsin
Bilemzsin ki içimdki bu aşkı
Bilmezsin...
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin
.....
Sus'u-uyorum
Son söyleyeceklerimi söylemem
Çok diyeceklerim var bir bilsen
Yakasız gömleğimi görmeden
Ne olur, hiçbir yere gitmesen
Bilmezsin....
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin

Öyle hayallerdeyim ki düşlerimin önünde
Hanene sızıyorum yoğun bir ışık hüzmesinde
Şefkat dökemedim sözlerimin üzerine
Dikenleri koparsamda, izi kalır çehremde
Yan dünya, yangınınla kal diyemesemde
Suskunluğa atıyorum suçumu, suç kalemimde
Kırsana diyor bir ses,
Gel, kır, yiğitlik kalsın sende
Böyle olsun istememiştim,
Vakitsiz huruc yoktu hayalimde
Zılgıtlıyorum sözlerimi
Zılgıtlıyorum gözlerimi
Zılgıtlıyorum nazlarımı
Zılgıtlıyorum canımı
Birtek sen bilmeyesin...
Bir tek sen bilmeyesin...
Bilmezsin....
Zılgıtlıyorum yüreğimi
Bilmezsin
Bilmezsin
Bilmezsin
......
İsmail Karaçam

--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi