23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Şimdi aşk zamanı kadın...

Şimdi aşk zamanı kadın…

Sen geldin ya dünyama kadın
Sanki hayat otuz beşine indi bir heyecan sardı bedeni
Esrik bir titreme aldı beni, elim ayağım dolandı birbirine
Bakma yağıp estiğime sanma zıpır biriyim aşk kokar benim tenim.
Senden öncesi bilmem kaç asır bu şehrin Arnavut kaldırımlarında
Sanki yoktum,
Hiçtim;
Bir düşte avuturken kendimi
Adı mavi hülyalarda sensiz ve sessiz geldim geçtim…
Sen geldin ya dünyama kadın
Kıpır/ kıpır oldu yürek.
İsterik duygularım depreşti delişmen bir arzu sardı
Cümle azralarım senli tik/taklar da şimdi
Ne çok unutmuşum bir güzelin beyaz tenini
Ne çok ta susuzmuşum aşka…
Sen;
Sağanak yağmurlarımda beklediğim
Günüme asırlar eklediğim 
Sen kadın;
Zifiri geceme doğan ay ışığım
Sonbahar yağmurlarımın meltem rüzgârı gibisin.
Aç gerdanını
Aşkına davetsiz yatılı gelen şimdi ben
Dört mevsime beşincisini ekledim sende
Adına da Sen/baharım dedim.
Şimdi sus artık kadın dudaklarımız konuşsun
En şehla sevişmelerimize ay tanık olsun, kıskansın bizi
Ve sen kadın;
Sen altın bir tepside sun tüm benliğini bana
Artık geçmişe inat zamanı…
AŞK ZAMANI…!!!! 

İbrahim ALTIKULAÇ


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi