23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], HEP ANALAR AĞLAR SANIRDIM..

İçim içime sığmıyor oğul.. 
Hani mutlu olursun, 
Koşar zıplar yerinde duramazsın ya! 
Yok oğul yok öyle değil.. 
Yokluğun yakıyor içimi.. 
Ruhumun beni terk edesi var be oğul.. 
Ondandır sığınamadığım.. 
Gözyaşlarımda çıkmıyor artık.. 
Kurudu belki.. belki kan akıyor artık.. 
Renk körüyüm oğul göremiyorum kan kırmızısını…
Tıpkı seni tabuta koymadan son kez baktığımda,
Al kanlı üniformana bakıp, 
‘oğlumun bir şeyi yok geri verin onu bana diye feryat ettiğimdeki gibi’ 
göremedim oğul.. 

kızın oldu dün.. 
feraye kucağına aldığında bakamadı kızının yüzüne.. 
tıpkı sen.. ben daha almadım kucağıma.. alamadım oğul.. 
tıpkı sen….. 

doğdusuna geliyorlar kızının komşular.. 
Allah önce vatana sonra size bağışlasın diyorlar.. 
Kovuyorum evden… 
Zengin daha zengin olsun diye 
Baştakiler toprağımı rahat satsın diye
Seni vuranlardan yol haritası alsınlar diye
ben bir canımı verdim bu vatana diyorum..

daha yok oğul daha yok.. 
dedim ya içim içime sığmıyor.. acıyor gögsüm.. 
oysa ne güzel askercilik oynardın küçükken.. 
tahta tüfeğinle toprağa uzanırdın..
annen seslenirdi kapıdan, hafif kızarak
üstünü kirleteceksin oğlum… 
nerdesin oğul şimdi ! 
annen seslense yine … 
çağırsa adını .. 
gelir misin … 

o kahpe kurşun aldı seni bizden.. 
sensizliğin kıyısına sürükledi bizi..
bir ses etseydin ya oğul..
deseydin ya ‘gidiyorum baba son bir kez ellerini ellerime ver’
deseydin ya ‘anne gidiyorum sensizliğe’
şimdi gittin be oğul.. 
sıcaklığına hasret kalacağımız diyarlara.. 
üşürsün oralarda.. 
hadi gel.. şaka yaptım de.. 
kabustu uyandınız de.. 
yokluğuna terk etme bizleri.. 
hadi gel oğul.. şaka yaptım de...

babanın kanayan yüreğinden sana akan bu sözlerini, 
titreyen elleriyle yazdığı bu pulsuz mektubu kabul et oğul… 

MEHMET TANRIVERDİ


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi