24 Temmuz 2011 Pazar

[cadilarmekani], Göz yaşlarımın bile ezildigini Sana göstermek için ............

Yalnızlıgımla basbasayım yine 
Hayaller ve anılarla 
Yasamımı hatırlayıp 
Agladıgım yalnızlıgımlayım 
Sadece duygularımı paylasan 
Kader var yanımda 
Yalnizliga düşmüş bir kuş gibi 
Çaresiz kanadı kırık 
Yinede yılmadan ama gözyaşlarına yenilerek... 

Terkedilip bırakılan bir güvercin gibi 
Anılarımla ve kaderımle paylaşıyorum herşeyi... 
Çaresizligimi,umarsızlıgımı 
Yalnız bırakılan fakat yılmayan 
Kimseye muhtaç olmayan 
Ama aglayan... 

Bir dag yamacına oturmuş 
Geceyi ve gündüzü düşünüyorum sadece... 
Sadece içimi yakan ateş gibi 
Kıvılcımlanıp yasadıgım acı günleri yakmak istiyorum... 
Yakmak istiyorum ki 
Kül olup ortadan kalksınlar diye 
Beni sadece yalnızlıgımla bıraksınlar diye 
Düşünüyorum..... 

Seni düşünüyorum yinede Yılmadan bıkmadan 
Damla,damla dökülen yagmurlar gibi 
İşte yine yanaklarım ıslandı 
Yine aynı şey oluyor 
Ne zaman seni düşünsem 
Hep aynı şey oluyor bana 
Ama sen beni hiç sevmedin ki 
Beni yalnızlıgımla başbaşa bıraktın...... 

Şimdi kuş olup uçmak isterdim 
Bulutlarin üzerinde 
Asagıya bakmak isterdim 
Seni görürüm diye 
Sevgimin bitmedigini 
Sana göstermek için 
Sensizligin acı yüzünü 
Sevmenin şevkatsizligini 
Göz yaşlarımın bile ezildigini 
Sana göstermek için ............


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi