21 Temmuz 2011 Perşembe

[cadilarmekani], İLÂHÎ AŞKIN SARHOŞUYUM

İLÂHÎ AŞKIN SARHOŞUYUM
Aşk derdiyle doldum harap değilim
Bu derdin elinden bitap değilim
Hakikat aşkından ayrı değilim
Aşkın sarhoşuyum kötülük bilmem

Aşkın âleminden buldum kendimi
Aşk ile teselli ettim kendimi
Aşkın âlemine kattım kendimi
Aşkın sarhoşuyum eğrilik bilmem

Gönlümdeki huzur neşemdir benim
Aşk ile şevkim ışığımdır benim
Yar yoluna canım türaptır benim
Aşkın sarhoşuyum yanlışlık bilmem

Manaya aşığım safaya daldım
Yar cemalin gördüm rüyaya daldım
Bu aşkın ataşıyla küle döndüm
Aşkın sarhoşuyum kincilik bilmem

Artık dünyadan alakayı kestim
Aşkın vuslatıyla Safaî oldum
Siz sormayın beni ben benden geçtim
Aşkın sarhoşuyum hile ne bilmem

--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi