25 Temmuz 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], AYNALAR BENİ TANIMADINIZMI

AYNALAR BENİ TANIMADINIZMI

Aynaya baktı,gözleri,taa derinlere,
Mavi mavi gülümseyen bu gözler hüzünlüydü sanki,
Neden diye sordum,cevap yoktu,onlar kapalı suskun,
Aynaya baktı,gözleri taa derinlere...

Akan bir damla yaş gördüm,gülümseyip sordum 
Cevap vermedi,birşeyler vardı sanki,
Ama neydi,sordum, kapanmıştı suskundu mahzundu,
Aynaya baktı,gözleri taa derinlere...

Anlatmak istediği şeyler vardı ama neydi,sordum,
Çok üzgündü,anlatmak istediğini anladım,
Çok geçmedi,kapandı sanki benden kurtulmak içindi,
Aynaya baktı,gözleri taa derinlere...

Gözler kişinin aynasıdır derler ya, şimdi o gözler,
Asla yalan söylemezler, çook sırları gizlerler
Bu aşk bitmez,bir ömür devam eder, şahit olun sizler,
Aynaya baktı,gözleri taa derinlere...

Ateşin gözleri senin gözlerinde yandı,
Bu kalp sana nasıl dayandı,
Yazar bu gözleri senden aldı,
Aynaya baktı,gözleri taa derinlere...

Gülümün gözlerini sürmelemiş yaradan,
Kem gözler kör olsun çıksın aradan,
Seni korusun tek dileğim yaradan,
Aynaya baktı,gözleri taa derinlere..

Gülüm yeter artık şu aynaları kırda gel,
Çimen yeşili gözlerini alda gel,
Aşkımızı bütün dünyalara salda gel,
Aynaya baktı gözleri taa derinlere... 

Kalbime doğan güneşin aynası olsan
Bir damla bal için arı olup konsan,
Her iki cihanda'da sen beni bulsan,
Aynaya baktı gözleri taa derinleree...

cemil ates


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi