23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Ellerini bana verecek misin?

Dost kentleri yıkıp sana gelmişim, 
Esirin olmayı şeref bilmişim, 
Bilsen ıssızlıktan nasıl yılmışım. 

Bu sessiz dünyama girecek misin? 
Ellerini bana verecek misin?

Gül yüzünü geceler dokurum. 
Şiirimsin günde bin kez okurum, 
Dara düştüm sağım solum uçurum. 

Şimdi bu müşkülüm görecek misin?
Ellerini bana verecek misin?

Ümitler dal-budak, ümitler sıcak. 
Ellerin ki karanlığı kovacak, 
Bir rahmet bekliyorum yağdı yağacak. 

Bu kısır toprağı sürecek misin?
Ellerini bana verecek misin? 

Dost kentleri yıkıp sana gelmişim, 
Esirin olmayı şeref bilmişim, 
Bilsen ıssızlıktan nasıl yılmışım. 

Bu sessiz dünyama girecek misin? 
Ellerini bana verecek misin?

Gül yüzünü geceler dokurum. 
Şiirimsin günde bin kez okurum, 
Dara düştüm sağım solum uçurum. 

Şimdi bu müşkülüm görecek misin?
Ellerini bana verecek misin?

Ümitler dal-budak, ümitler sıcak. 
Ellerin ki karanlığı kovacak, 
Bir rahmet bekliyorum yağdı yağacak. 

Bu kısır toprağı sürecek misin?
Ellerini bana verecek misin? 


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi