24 Temmuz 2011 Pazar

[cadilarmekani], DOSTLUK NEY Dİ?


DOSTLUK NEY Dİ?

Hani dostluk..,sevgi nerede? ''‘ seni seviyorum, dostum yüreğimdesin ''demek kolaydır kimine göre..,ama sadece söylemek. İş göstermeye,paylaşmaya gelince,, yada dar günleri örnek verdiğimde,sesi soluğu kesilir, dostların..sus-pus olurlar tabiri caiz ise.
‘Dile kolay’ ne demek diye sorardım hep çocukken kendi kendime... Neden kullanıldığını,ne anlama geldiğini öğrenmeye çalışıp dururdum. Öğrendim büyüyünce;dile kolayın sadece dile kolay olduğunu,iş icraata gelince anlamını yitirenler için söylendiğini.
Söylemesi kolay ama yaşaması zordan da öte olanları ifade ettiğini. Tıpkı sevgi gibi. Dostuz demek dile kolay bence..sölemeye cesaret var ama sadece o kadar. Gerçek olmayınca hisler ve duygular ,gösterecek bir şey de olmuyormuş demek ki...

Dost, kardeş, arkadaş, yar, yaren, canan gibii sözler sürüsüyle.., belkide o kadar çok olan vaatlerle dolu kelimelerin içinde sevgisiz kaldım aslında . Benim şansızlığım hep dostu yol ayırımında yada uçurumun kenarında tanımak oldu, daha önce tanıyamadan..Bence dostluk hala tam olarak tanımı yapılamayan .., göreceli kavramdır.. kimilerine göre alışveriştir aslında..

Bunu destekleyen okadar çok atasözleri varki;- ilk aklıma geleni hemen burada yazmak istiyorum..''al gülümü ver gülümü''..,biri gülünü verir, diğeri vermezse biter yani.. iyi pazarlık ticaret gibi..gerçek dostluk bence tanımı yapılamayan bir duygu hala..,sevgi sorgulayıcıları ile dolu etraf. Ve sen bana ‘kendince’ dostluğunla geldin,bana sevgiyi, paylaşabilmeyi, kötü zamanlarda destek olabilmeyi öğretecektin öyle mi? daha sen bilmeden. Ama bir bakıma da öğrettin sayılır, en azından ..!

Artık..,eğer varsa dostluk, varsa sevgi, yaşatılanların olmadığını, gördüğüm her şeyin tam tersi olduğunu anladım. Lafta olmadığını ya da olmaması gerektiğini öğrendim. Söyleme yaşat,söyletme yap derler.. Evet,bekledim. Ama ne yalan söyleyeyim,ummadım aslında çok fazla bişey.. hani dostluk.. paylaşmaktı, hani ,yüreklerde yaşatılırdı..,hani şu hiç yalan söyleyemeyen gözlerde yüreğin aynasıydı..

Ben bir elimin parmağını geçmeyen dostlarımla var olduğumda bunu çok iyi anladım..sakın kimse dudak bükmesin..,yada kaşları çatmayın.. dostluk dillerde name olmaz.. ''dostum, can dostum, arkadaşım, iyiki varsın, iyiki tanıdım seni'le başlayan söz ve cümleler artık banal geliyor bana.. dostluk hissettirilir sadece.., dilde söylenmez... kimseyle bu anlamda zaman kaybetmek istemiyorum..burada bahsettiğim aslında kendi zamanımmış.,öyle imiş yani ben de sonradan fark ettim. .

Ey ..!dostum ya sen başarılı olamadın oyununda ya ben uyanık çıktım,ama bir şekilde yırttım.. sayfamdan ve kalbimden atmadım seni. Hiç giremediğin bir yerden atılamazsın ki. son isteğim ‘’Dile kolay dostluğunu’’ al ve git. Geldiğin yerde sat onu. Çünkü,benim karşılığında verecek bir şeyim yok sahte dostlar için..

--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi