30 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], CANIM KIZIM


Sevgili kızım seni öle özledimki,
Alıp getirirler diye yol gözledim.
Bağrıma basıp ısıtmak için,
Sabaha kadar sevinçle bekledim .

Sevgili kızım unuttu sandılar,
Çaresizdim ondan elimden aldılar.
Bıraktım sanma seni bir köşede
Canı canımdan aldılar.

Sevgili kızım gözyaşım senin için
Çünkü sen benim bedenimsin
Nerede nasıl olursam olayım
Sen benim biricigimsin,

Sevgili kızım bağrıma taş basarım
Yeterki sen beni unuttu sanma
Bir köşede annem yokmu! diye ağlama
Seni üzgün görmek dayanamam buna.

Sevgili kızım seni her zaman sevdinim
Evlat sevgisini sende tatdım 
Zaman içinde kokunla yattım
Kopardılar bizi ama unutmadım.

Sevgili kızım uğraşsam acı olacak
İçimize acı yaş dolacak,
Belki benden alınacak hınç...
Körpe bedeninde son bulacak.
yazan:Mahmut BAYRAM

 
 
 


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi