27 Temmuz 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.

HATIRLARMISIN SEVGİLİNDEN AYRILDIĞIN GÜNÜ. 
HATIRLARMISIN TERKEDİLDİĞİN O İLK GECEYİ, 
KALBİN YERİNDEN FIRLAYACAKMIŞ GİBİ, 
HERŞEYE İSYAN EDEN TAVRIYLA ATARKEN, 
GERİ DÖNMESİ İÇİN, AYAKLARINA KAPANACAK KADAR KÜÇÜLMÜŞKEN, 
HATTA DAHA İLERİ GİDİP , 
ONUN GEÇTİĞİ YOLLARI ÖPMEK İSTEDİĞİN O ANLARI HATIRLA. 
SEVİLMEDEN SEVDİĞİN O GÜNLERİ, 
AKLINDAN BİR BİR SİLİP ATMAK İSTEDİĞİNİ, YENİ BİR AŞKA KOLLARINI YIRTILANA 
KADAR AÇMAK İSTEDİĞİNİ, VE BU AŞKTA YAŞAYAMADIKLARINI YAŞAMAK, 
UMUTLARINA KAVUŞMAK VE YAŞANAN TÜM ACILARI UNUTMAK İSTEDİĞİNİ, 
ŞİMDİ AŞIK OLMUŞKEN ONU KAYBETMEK İSTEMEDİĞİNİ, 
MAVİ DÜŞLERE DALMIŞKEN UYANMAK İSTEMEDİĞİNİ, 
ARTIK BEKLEMEK İSTEMEDİĞİNİ, 
İŞTE TAM BUNLARI BULMUŞKEN, 
VE BUNLARI KAYBETMEMEK İÇİN 
ŞİMDİ HAYKIR 
SENİ SEVİYORUM, 
VE HAYKIRIYORUM 
AŞKI YARATAN BENİM SEVGİLİM.... 

SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM........


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi