30 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], INSAN AASKINI UNUTURMU YA..?




Her tren gelişinde istanyona 'gel' demiştin;
Trenlerden önce geldim Sofya
Kar yağmur demedim yetiştim,
Bir aşk için bunlar çekilir mi ya??

   
Her zaman aynı yerde demirliyorum 
İnenleri binenleri sayıyorum birer birer
Emin ol senden güzelleri de vardı.
Ama bu kadar bekletilir mi ya??

   

Makas başlarında her gece fenerler yanardı
Gözlerini hatırlardım Sofya 
Günde beş yolcu treni geçerdi bu istasyondan,
Gözlerim pencerelerde seni aradı,
Birinde gelmedin,bari birinde gelseydin ya.

   
Bekleme solonunda bir kız vardı,şaçları uzun,
Sana benzer bir tarafı yoktu Sofya.
Bilsen daha ne hünerleri vardı o kızın,
Ama bunlar sana söylenir mi ya??
   

Seni ilk beklediğim gün giydiğim elbisenin rengi soldu
Düğmeleri döküldü birer birer,
Gelince belki tanıyamayacaksın,
Ama ne olduysa gençliğimde bana oldu,
Sen birisini bulursun ya...

   
Niyahet beklediğim bir trenden indin,
Kocan ve çocuklarınla!!
Valizini ben taşıdım Sofya
El açıp ekmek parası dilenmek için sana,
Ama sen beni tanımadın...

   

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi