24 Temmuz 2011 Pazar

[cadilarmekani], Seni cok Seviyorum ey önemli Sevgilim!!

Zarar görmüs yüregim Dostlardan, Sevdadan
Yikilan kalbimin umudusun benim
Seni kaybetmeye niyetim yok
Sende ben gibi seveceksen inan
Sevgin cok önemli benim icin...

Seni Seviyorum Sevda yüzlüm

Sana bakdikca sükür ediyorum halime
Iyiki tanidim iyiki gördüm seni
Eski aci dolu günlerimi
unutdurdunya bana
Sevgin cok önemli benim icin...

Ne Hayatdi benim cekdiyim.
Dünya fani tipki bedenim gibi
Mutluluk o kadar deyerliki
Tipki sevgin gibi
Sevgin cok dergerli benim icin...

Deyer verdiyim deliler gibi sevdiyim
Ucurumdan yuvarlanacagim sira, elimi tutdunya yüzüme bakip Sevgini dile getirdin ya...
Simdi nce allaha agsik sonra sana sevdali yüregim....

Gelecekte beni grmek istiyorsun,
Bende seninle yaslanmak istiyorum
Sevgimiz biliyorumki hic bitmeyecek
Aci günlerim geri gelmeyecek,

herseyinle öyle önemlisinki benim icin..O kara gözlerin,durusun,bakisin
Sevgin cok önemli benim icin...
Hayata baglandim senin icin.
Anladimki yikilmak deymez--fani Dünya icin!!!

Seni seviyorum ey hasretim
Seni cok Seviyorum ey önemli Sevgilim!!


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi