27 Temmuz 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], BEN SEVDAMI KARLI DAĞLARA HAPSETTİM

Ürkek bir kuş uçar zamansızca yüreğimden Üşürüm, çılgınca kanat çırpışlarından Yokluğun sarar tüm benliğimi Sonrası;Sessizlik…Derin bir sensizlik kuşatır çepeçevre,Gece karasına boyar apansız, vurgun yemiş düşlerimi…Bir sahra ortası yangını gibi sarar bütün benliğimi;İçinden çıkılmaya derman yetmeyen, mecalsiz bir ıssızlık…Sarar, senden arta kalan kırık dökük kalbimi…Ne zaman bir sen düşünsem;Ayaklarım düşer Arnavut taşlı kaldırımlara.Hasretini adımlasam kaç adım çıkar? Sana varmak için daha kaç nefes harcamam gerekir? Yoksa “boş ver” mi demeliyim yine hayata Hayatın benden bulmamı istemeyip, gizlediklerine Ya da umutlar mı üretmeliyim, Solan viran olmuş gönül bahçemde…Bir kelebek kanadının naif dokunuşu gibi,Düşlere mi bırakmalıyım kendimi? Ya da yüzgöz mü olmalıyım;Görmeye tahammülümün olmadığı gerçeklerle..Gerçeğin buruk tadını tatmalı mı dudaklarım? Hüzün ki, yokluğunda elimde kalan tek azığımdı Yine takıldı boğazıma, ne yapsam yutamıyorum…Ben şimdi tüm bu olmazlar karşısında, Kırıntı umutlar saçılmış aklımın avlusunda,Sana inanmaktan öte; Kapılmalı mıyım? Kapılmalıyım mı? Bin bir gece masallarının gizemine…İnanmalı mıyım; çizdiğin tozpembe ufuklara Banmalı mıyım yüreğimi,Uçuk kaçık bir pembe renge.Sen sessizliği giyinip susarken harfleri,Ben bildiğim bütün kelimeleri şiirlerde tükettim...Sen suskunluğun perdesinde;Acemi bir pandomim icra ederken Ben ağız dolusu sevdamı haykırdım…Sen siyah beyaz bir perdede Mimiklerinde saklarken beni;Ben kızıl bir kalp resmettim…İçine de ümitsiz sevdamızı KARLI DAĞLARA hapsettim… 

Buğdayların arasına karışmış olan yulaf, yıllarca buğday ambarında kalmış olsa da, yulaf olarak yeşerecektir. Aynı ambarda kalmış olan küçük bir taş, tarlaya 


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi