21 Temmuz 2011 Perşembe

[cadilarmekani], GÜLÜMDEN BU fBİR MEKTUP ALDIM...!!!

GÜLÜMDEN BU GÜN BİR MEKTUP ALDIM...!!!

 

Bir mektup aldım da,NAZLI gülümden

Sevdiğim durma gel,gel diye yazmış

Hasretin ateşi,sardı da teni

Sevdiğim durma gel,gel diye yazmış

 

Yaram göz göz oldu,her dem kanıyor

Gözlerim yollarda. seni arıyor.

Beni gören herkes, deli sanıyor

Sevdiğim durma gel,gel diye yazmış

 

Dolaşıp dururmuş,hasret çölünde,

Ağlayarak uyumuş,resmim elinde

Bende çağlarım YAR,hasret selinde

Sevdiğim durma gel,gel diye yazmış

 

Hasretinle sana,cevab yazarım,

Sana sevdalandım,senle yaşarım

Elâ gözlerinde,yolum şaşarım

Sevdiğim durma gel,gel diye yazmış

 

Sevdalı başlara,neler gelirmiş,

Aşk ateşi daim,sine delermiş.

Yari yanında olan,seyran eylermiş

Sevdiğim durma gel,gel diye yazmış

 

DURAK'ım der o yar beni özlemiş,

Yar gelecek diye,yolum gözlermiş.

Her seherde türkü yakıp söylermiş,

DURAK!ım durma gel,gel diye yazmış

 

Durak YİĞİT


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi