23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], IŞIĞIMSIM BENİM

       IŞIĞIMSIM BENİM

Sonbahar sabahı penceremden süzülen

Ruhumu okşayan, ışığımsın benim.

Odamdaki yalnızlığıma arkadaş olan

Bir bardak çaydaki rengimsin benim.

 

Masamda kelimeleri arayan kalemim

Yalnızlığa konuştuğum kelamım

Sinemde çektiklerimi bilenim

Hayata bağlanışım, ışığımsın benim.

 

Satırlara dökülürken kelimeler

Ruhumda süzülürken mısralar

Hep seni sen olduğun için sıralar

Gözlerimdeki canlılık, ışığımsın benim.

 

Dışarı bakıyorum yapraklar sararmış

Nerden ileyim kapıya gelen sonbaharmış

Sensizliği yaşadığım günler geride kalmış

Kalp penceremden giren, ışığımsın benim.

 

Kelime kelime sana yeter mi satırlar

Seni için yazdıklarımı taşıyamaz katırlar

Gönlüm hep seni yanında hatırlar

Gelip de giriver can evime, ışığımsın benim.

 

    Muhittin LAYIK




--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi