30 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Senin gülüşün benim baharımdır.






Ben hayata yaşamaktan kaçarken tutuldum Sevgili. 
Bir intihara koşar gibi kabullendim hayatı. 
İnadına ve isyanla yaşadım, 
Ölümler çağırmaktan kısıldı sesim, 
Beter oldum. 

Yaşadım. 

Kapanmış bir yarayı dürtüler gibi yaşadım. 
Tutup yine de sevmişsem seni, intiharım olan yaşamakta 
Aşkın panzehirinin olmayışındandır. 
Benim hayatım kaybedişler üzerine

kurulmuştur Sevgili. 


Eni sonu malum bir cinayetin masum ve meçhul

bir maktulüyüm ben. 
Ben seni yaraya tuz basar gibi, bütün vuslatları

yıkarak sevdim. 
Ben seni sadece sevdim. 

Dedim sana. 

Aşk gibi hüznün de sebebi yoktur Sevgili,

tutamağı vardır sadece. 
Ben şehirleri nemli bodrum katların kaldırım hizası

pencerelerinden tanıdım.

Yokulmuş zamanlar ve imkansız mekanlar

gibidir benim sevgim. 
Bu yüzden büyük umutlarım olmadı,

olamaz benim. 

Biliyorum. 

Senin gülüşün benim baharımdır. 

Ne ki bodrum katların kör odalarında aslolan

hüzündür Sevgili 
Ben seni hüznüne sevdim, ben seni

sadece sevdim 

Biliyorum. 

Senin gülüşün benim baharımdır. 

Oysa benim adım gurbetlere yazılmış, yüreğime

hüzün düşürülmüştür. 
eylül yorgunu saçlarımla en güzel hüzünleri ben yaşarım. 
Ben seni gerekçesiz ve neticesiz sevdim. 
Ve nasıl sevmişsem seni böyle dolu dizgin, ulu orta 
Öylece hüzne belenmişim işte. 

Bazı acılar vardır, tütün gibi işler adamın ciğerine,

aşk gibi, yaşamak gibi. 
Sevgili, Sevmişsem seni ve yaşıyorsam hala 
Tütün çekiyorsam gecenin bir vakti, 
Demli bir hüzne çatmışım belle. 

Dedim sana. 
Aşk gibi hüznün de sebebi yoktur Sevgili,

tutamağı vardır sadece.
 
Alıntı

--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi