24 Temmuz 2011 Pazar

[cadilarmekani], YALNIZLIĞIN ŞAHİDİ OLMAZ!!!!!

***YALNIZLIĞIN ŞAHİDİ OLMAZ!!!!!**** 

Yalnızlığımdan beri yürüyorum 
Kaç adım oldu yokluğun bilmiyorum 
Şiddeti ölçülmüyor ıssızlığımdaki bu depremin 
Her enkaz alanından nasıl da sağ çıkıyorum 

Aklımın haznesine sığmıyor bu direnişim 
Her sabah inadına uyanmakla 
Sanki en çok ben meydan okuyorum hayata 
Bu inadına yaşamakla 
Kimi utandırıyordum aslında 
Kim biliyordu ki yıkılen odalardaki varlığımı 
Bu dert kaç kişiye anlatılmalıydı… 


Yalnızlığın şahidi bu yüzden olmaz 
Senin ki gibi bir yokluk 
Tanrıyla da paylaşılmaz. 
Öfke büyürken kanayan yerde 
Acının şiddeti artık vurmaz. 
Artık hatırlamak da adama koymaz.. 

İradesi muaf bir müptelalıktır bu oyun 
Ne halatsız kuyuların yalan dipsizliği 
Ne pusulasız ormanların deli sessizliği 
Kifayetsizdir artık her yalan 
Bir şuna inan! 
TEK BAŞINALIĞIN KADERİ; 
BAŞTAN SONA ZİYAN……


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi