23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], YÜREĞİNDE YER VARMI

YÜREĞİNDE YER VARMI

Engin denizlerde, bir liman gibisin

Sevdayı almaya yüreğinde ver var mı?

Mavi sularda, aşkın gün ışıltısı gibisin

Deryaya dalmaya, yüreğinde yer var mı?

 

Hayat seni, nereye götürecek bilmiyorum

Yolculuğuna kimleri, alacak sormuyorum

Gel demeye, cesaretin var mı bilmiyorum

Hülyalarla kalmaya, yüreğinde yer var mı?

 

Akşam yorgun geldim, içeri almadın

Yüreğimde beni, ne hale getirdin sormadın

Kapına geldim, oturmaya paspas bile vermedin

Eskileri anmaya, yüreğinde yer var mı?

 

Her gelene, senden sordum haber almadım

Ruhuma ceza verdim, derde deva bulmadım

Bildiğim her şeyi verdim, çare olmadım

Çaresizlikleri bilmeye, yüreğinde yer var mı?

 

Aşkı mı yaşayalım, âşık mı olalım bilmedim

Sevmek mi bizim işimiz, sevilmek mi bilmedim

Seni üzülür diye, olduğun yerlere hiç gelmedim

Bendeki yerine gelmeye, yüreğinde yer var mı?

Muhittin LAYIK


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi