30 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], KADIN GIBI SEVDIM SENI.

Hece hece seni dizdim.
Sozcuklere ekledim.
Siirlerde bekledim.
HAYAL HAYAL sevdim seni.

Arzuladim soylemedim.
Sevdim belli etmedim.
Hep tenini istedim.
ALEV ALEV sevdim seni..

Dilimdeydin hece hece.
Kalbimdeydin ince ince.
Ruyalarimda her gece.
SIMSICACIK sevdim seni.

Isittin tenimi, soguttum.
Alev alev hep vardin, hic yoktun.
Dudaklarimda hem ilktin hem sondun.
OPUSLERDE sevdim seni.

'Yak' de yakayim.
'Gel' de kucagindayim.
'Dur' de ruyalarindayim.
Inan COK SEVDIM seni.

Opuslerde ben varim.
Duslerinde benim adim.
Ben yoktum seninle varim.
'ILK'lerde sevdim seni.

Nice yildir sevdim seni.
Sen de aradin beni degil mi?
Ruyalarini satin aldim.
YESIL YESIL sevdim seni.

Ince ince tenindeyim.
Gece duslerinde gunduz gozlerindeyim.
Parmaklarinda ellerindeyim.
Hadi gel sen de SEV beni.

Artik hep sen varsin duslerimde.
Simsicacik gezinen tenimde.
Ilik ilik hem disimda, hem icimde.
KADIN GIBI SEVDIM SENI...



--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi