30 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], BEN SANA AŞIĞIM SANA VURGUNUM

BEN SANA AŞIĞIM SANA VURGUNUM 


Ey ceylan bakışlım elalı gözlüm
Ben sana aşığım sana vurgunum
Muhabbetin etti beni sarhoşun
Ben sana aşığım sana vurgunum


Görür görmez düştü gönlüme ateş
Sardı etrafını yaktı kalbimi
Gözüm görmez oldu başka birini
Ben sana aşığım sana vurgunum


İnce, ince ilmik, ilmik çözüldüm
Kabına gelince boynum büküldüm
Sevdiceğim okun ile vuruldum
Ben sana aşığım sana vurgunum


Ben bende alınıp sana yollandım
Bak kabına gelip sana bağlandım
Kalmadı mecalim kalmadı halim
Ben sana aşığım sana vurgunum


Divane olmanın sırrını çözdüm
Çözdüğüm sır ile kendimden geçtim
Belli ki devasız derde düşmüşüm
Ben sana aşığım sana vurgunum


Şikâyet eyleyip gönlünü kırmam
Bu devasız derdin ilacın sormam
Bilirsin sevdiğim seni unutmam
Ben sana aşığım sana vurgunum


--

 


Öyle bir yaşaki, hayat seni kıskansın.
Öyle bir sevki, ölüm sana acısın. 
Öyle bir dost ol ki, dostun olmayan utansın...

.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  










 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi