27 Temmuz 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], YÜREĞİME LEĞİMLİYORUM SENİ

Başını ellerimin arasına alıyorum;
Tarar gibi parmaklarım saçlarında..
Sevgiyle tuttuğum başın avuçlarımda;
Kendime çekip alnını usulca öpüyorum.
İşte, karşımdasın diyen yüreğimle!..
Gözlerinin ta içine dalıyorum;
Gururumsun dercesine…
Sonra burun ucuna dokunur;
Dudaklarımdan bir öpücük, konar sevgiyle.
Yıllanmış bir özlemle yumuluyorum;
İhtirasımın isyanındaki dudaklarına…
Özlemine yandığım aşk;
Bitiriyorum artık özlemleri
Göğsüme çektiğim başını,
Yüreğime doğru bastırıyorum;
Ayrılığı önlemek istercesine,
Ayrılmamacasına sıkıyorum.
Kollarımla sarıp, yüreğime lehimliyorum seni;
Bir özlem daha yaşamak istemiyorum.




--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi