23 Temmuz 2011 Cumartesi

[cadilarmekani], Sen Bu Küskünlüğü Anlayamazsın!

Sen Bu Küskünlüğü Anlayamazsın!



Sen istedin diye yalandır –yalan olmuştur-, göz alabildiğine uzanan doğrular..
Eğriler,eğrilenler ve eğilenler doğrudur, sen istedin diye... 
Tamam, peki: “Aşk yalandır!” demek kolay;dedim gitti! 
Aşka yalan demek, kuyruklu bir yalandır...

Senin için –ki sen, bizzat yalansın- yıkılan her şey, yakılan her şey, 
ardından bakılan herkes yalandır,sayende... 
Ağlamayasın diye ağlatılanlar, gitmeyesin diye terk edilenler, 
gülmen için gülüp geçilen her şey, yalandır...





İnandığına inanmak için inanmamak; bir asır gibi uzun günlerce, 
inanmanı beklemek, yalandır... 
Her gün ayrı ayrı yalandır!“Kalem küstü...” demiştim...
Aslında bana değil, sana küstüğünü söylememiştim..
Şimdi zamanıdır; söylemenin ve kurtulmanın... 
Seni sevdim, kalem küstü... 
Ondan çok sevdim diye seni..
Onunla adını yazdım diye... 
Onu, senin yoluna adadım diye küstü... 

Sen bu küskünlüğü anlayamazsın!





- Sana değer miydi?

- Hayır! 

-Çünkü Sen... 

-“Yoksun” ki...


“Yok” olana “var”lığı fedâ etmek, nice bir zavallılık? 
Oysa yeterdi gücüm, gücünü zavallı etmeye “yokluk”ların.. 
Anlamadın değil mi???

Bu yüzden işte: 
"Sen sensin, ben de ben..."“Yok” olduğun kadar “var”ım ben!..

--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi