26 Temmuz 2011 Salı

[cadilarmekani], En İyi Arkadaşımsın

En İyi Arkadaşımsın

Aynı yolun yolcusu, aynı pınardan kanan
Aynı davadan olup, aynı ocakta yanan
Sen beni; sen bilerek, beni; kendisi sanan
--Türkistan'lı çiçeğim, efsane haldaşımsın
--'Delitay'ım sen benim, en iyi arkadaşımsın

Bâdireler yaşarken, hep seninle atlattık
Derdi elele kovduk, sevgimizi katlattık
Dostlarımız sevindi, düşmanları çatlattık
--'Kızılelma' hedeftir, bu yolda yoldaşımsın
--'Delitay'ım sen benim, en iyi arkadaşımsın

Ezel ebet arası, yalnız sana müptelâ
Hilalden feyz alıyor, gözlerinde ki elâ
Sadece senden gelsin, gelecekse her belâ
--Damarımda rakseden, efsuni sırdaşımsın
--'Delitay'ım sen benim, en iyi arkadaşımsın

Telin ile duvağın, eskimedi çok yeni
Asırlardır özledim, iffet timsali teni
Şahlanırken semaya, süvarin ettin beni
--Turan sofrasında sen; benim ruhi aşımsın
--'Delitay'ım sen benim, en iyi arkadaşımsın

Çetin KILINÇARSLAN


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi