27 Temmuz 2011 Çarşamba

[cadilarmekani], seni kaybettikçe kendimi buldum...

bir gün kırarlarsa kolun kanadını 
göm acını yüreğine 
gösterme kimseye yaralarını 
mavinin güzelliği içine bata bata 
dikme gözlerini hüzün sarısına çalan duvarlara 
kırıksada kanadın 
yürümelisin 
sakın ha 
yaralı serçe 
ağlama 
ölmemelisin 

birserçe yarasında kanıyorken o gece 
bunları kendime söyleyebilmem bile 
yaşamam için bi sebepti 
sebepsizce 
yada seni içimde öldürmem icin 
o gece 
eğer sağ çıksaydın yüreğimden 
ölen ben olurdum 
biliyordum 

seni kaybettikçe kendimi tanır oldum 
önyargılarım, varsayımlarım, korkularım 
hiç bu kadar güçsüz görmedim onları 
ve içimi acıtanım 
anılarım 
hangi birinde sadece sen vardın 
sana ait olduğunu sandığım herşeyin 
aslında benim olduğunu anladım 

senin sonuna benim başlangıcıma varıyordum 
sen yoklaşırken ben varlaşıyordum 
içimdeki sensizlik senden yanaydı 
ben bütün duygulara duvarlaşıyordum 
sensizlikte seninle ölecekti 
hislerim felç olmuştu 
duymuyordum 
işte o gece 
içimde astım seni 
bendim içimdeki senin katili 
yas tutmuyordum 

şimdi benliğimde bir boşluksun 
yavaş yavaş o boşlukta kayboluyorsun 
içimde teklederken seni 
gözlerini sildim bile gözlerimden 
kanasın dudakların, umrumda değil 
sesin yanlış numara 
hazırlan artık gidiyorsun 
aşkı getiren sen .......................... 
aşkı büyüten sen .................................. 
aşkı öldüren sen .............................................. 
içimde ölüyorsun .............................................. 
yaşa yaşayabilirsen...........................


--

 




.
Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz


http;//.www.viranekalpler.com  











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi