1 Haziran 2010 Salı

m~a~k~a~r~n~a Namus ve Haysiyetin Uluslararası Biçimi

Namus ve Haysiyetin Uluslar Arası Biçimi
Bülent ESİNOĞLU
Amerikan emperyalizminin ne demek olduğunu anladığım günden beri, şu
uluslar arası sözcüğünden nefret ederim. Olayı geçiştirmeye çalışanlar
şimdiden uluslar arası demeye başladı bile...
Alt yapısı ve ittifakları hazırlanmadan, İsrail ile yürütülen ağız
dalaşı, katil İsrail tarafından yardım gemisine yapılan saldırı ile
sonlandırıldı. İsrail "kes sesini" dedi.
Recep bey şimdi zor durumda. Gerçek yüzü bir kez daha ortaya
çıkacak.
Süleymaniye'de askerimizin başına çuval geçirildiğinde ne yapmış ise
gene aynısını yapacaktır. Siz Amerika'ya Nota vermeyi müzik notası mı
sanıyorsunuz? Demişti.
Recep bey, şimdi başladı uluslar arası demeye... Uluslar arası dediğinde
nereyi kast ediyor? Amerika'yı. Yani İsrail'i.
Biraz daha yakından bakarsak; İsrail'i İsrail'e şikâyet edeceğiz.
Amerikan ve İsrailci liberaller sahne aldılar bile... Bu olayı
uluslararasına taşıyalım, uluslar arası hukuku işletelim, Obama ile
görüşelim.(neden mesela Çin ile değil)
Efendim, neymiş; İsrail kendi kalesine gol atmış mış... Tecrit olmuş
muş... Falan filan...
Kuvvetli olan hiçbir devlet tecrit olmaz.
Türkiye'nin böyle bir haysiyet kırıcı olaydan sonra, uluslararası
camia tarafından haysiyetinin korunacağı safsatasını yürütenler halkın
gözünü bir kez daha boyama çabasındadırlar.
Amerika'yı ikna etmek diye bir şey yok, Amerika zaten bu işin içinde.
İsrail'e teslimiyeti, kahramanlık gibi sunanlar, bu kahramanlık
türküleri arsında zaman doldurmaktadırlar.
İsrail'in uyguladığı hukuk, tıpkı Recep beyin uyguladığı Ergenekon
Hukukudur. Ben yaptım oldu hukukunu yaşıyoruz. Nitekim bu gün Doğu
Perinçek'in savunma avukatı Mehmet Cengiz'i de Silivri'ye taşıdılar.
Yani artık savunma da yasak.
Tabi Türkiye bu yönetimle yönetilmeyi hak etmiyor. El altından askeri
tatbikat anlaşmaları imzalayacaksın, vitrinde de "one munite"
diyeceksin. Son olaydan sonra da bu askeri tatbikatları iptal ettiğini
söyleyeceksin.
Rica etsek de, biraz maskesiz dolaşsanız...
1.6.2010, bulentesinoglu@gmail.com

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!

"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...

Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...

Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi