27 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], ADIM ADIM


adım adım ilerliyorum sana doğru.
adım adım büyüyor yüzümde gülümsemelerim.
gitgide derine gömüyorum seni,
çıkman zor olsun diye değil
hiç çıkma diye.

adım adım yaklaşıyorum sana.
bildiğim en güzel dualarımsın artık,
sonsuzluk duası, mutluluk duası,
ne geliyorsa aklına işte.
mutluluk adına yazı yazıyorum sonunda.
mutluluğu yazıyorum,
seni yazıyorum.

meğer ne kadar kolaymış,
zor dediğim o güzel duygular.
sen bilirsin,
senli zamanlarda akar kelimelerim sana doğru.
şimdiyse tıkanıyorum,
çünkü alışık değilim
bu kadar yoğun sarıp sarmalamalara.

bu kez yanılmak istemiyorum.
bu kez emin olmak istiyorum
aldığım kararlarda.
yolun en başındayız,
en başında yazıyorum bu yazıyı.
erken denilebilir mi ?
belki.
tek dileğim
ilerde okuduğumda
pişman olmadığımı görebilmek.

adım adım geliyorum sana...
adım adım yaklaşıyorum mutluluğuna.
adım adım başlıyoruz kahkahalara.
ne yaparsam yapayım sen beni bırakma.
mutluluğum, hoş geldin...


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi