26 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], Gün boyunca kim bombalıyor duygularımı?


Vakit çok dar, kalbim çok geniş
Lakin kâbuslar rahat bırakmıyor beni
Şairin dilindeki sevgidir benim duygularım
Silahların ağzındaki mermi tutkularım
Tetikte bekler işte böyle ihtiraslarım
Lakin imece kurmuş bana karşı hayat

Ağlayanların gözyaşlarını silmek için doğmuşum
Kendi yanaklarımı da gözyaşıyla oğmuşum
Zaten ben özgürlük heyulasıyla
Kıyam türküleriyle sayıklayan
Prangasız bir aşk mahkûmuyum

İçime mayın döşedi kanlı eller
Çaremin sazından kopartılmış teller
İhanet türküsünü seslendiriyor
En sert düğümleri atıyor duygularıma
Nağmelerinden kan fışkırıyor olgularıma
Hüznümle, isyanımla geldim kapına
İçimde bir yer yanıyor neresidir bilmiyorum
İçimde bir yangın tutuştu, kim başlattı bilmiyorum
İçimde bir Ortadoğu yanıyor söndüremiyorum

Darağaçlarında fikirlerim idam edildi
Duygularım ihanet etti bana
Bu engin fikirlerimin toprağında
Tutsak edilmişim tutkularıma
Yüreğim dayanamadı bu acılara

İçime mayınları kim döşedi bilmiyorum?
Ama senden başkası temizleyemez bunları
Çok iyi biliyorum ey sevgili.
Kalbim kan değil kin pompalıyor vücuduma
Gün boyunca kim bombalıyor duygularımı?

İsmail Okutan



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi