29 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], BİR MASAL ANLAT

...bir masal anlat bana...
...bir sigara içimi düşünceleri... arka terasta ... sağıma bakıyorum soluma bakıyorum...

...ordasın...






...hadi gel tut ellerimi, tıpkı bir çocuk gibi...
...oturuyum dizlerinin dibine, anlat bana ...
... imkansızlığını ...
... olmazlığını ...
...ikna et beni...
...kandır bir çocuğu kandırır gibi ...
...sana ip uçları veriyim çocukların nasıl ikna edileceğine dair...
her çocuk tepki gösterir
...-mazsan ...-mezsen' li şartlı uyarılara ...
"uyumazsan", "yemeğini yemezsen" gibi ...!







...her sevi de ... "unutmazsan"... "dönmezsen" gibi...!
...ama her çocuk kanar ...
...-nce... -nca' lı sözlere ...
..."uyuyunca", "yemeğini yiyince gibi...!"
...her sevi de ...
..."unutamayınca", "dönmeyince" gibi...!







...bana dönmeyeceğini anlayınca seni unutabileceğim şeyler söyle, hadi beni kandır,
bir masal anlat;...
içinde sen ...
içinde imkansızlığın, içinde yokluğun olsun, ama ne masalın sonu, ne de seni unutmam "şart" olsun...
Bu da, sadece öylesine; sonunda kavuşamadığımız...
...bitimsiz, garip bir masal olsun...






ALINTIDIR
--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi