29 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], çiçekler sensiz büyümuyor

Olmuyor..Çiçekler sensiz büyümüyor..Sana mecbur kalmış gün sensiz doğmuyor..Çaresiz kalan ben değilim..Affet affet kırdım seni..Bilmeden dokundum yaralarına, bilmeden kanattım affet..Ama öylesine derin ki benim de yaralarım..Buruk hüzünlerim öyle öksüz kalmış ki, kendime bakmaktan göremedim kanayan yanını..

Suskun kalmış hayallere inat bağırırdım sana..Geliyorum her zaman yanındayım diye haykırırdım..Ama ben ,ben hiç böyle sesler duymadım,anlıyor musun? Kimsenin haykırışları ulaşamadı bana..Ben hep,yalnız kaldım..Hep..Nerede acım olsa,acımın çürüttüğü yer tenhalaştı..Biir baktım,kimseler yok..Sen YOKsun!

Gitmek istemezdim..İnan bana,üzül istemedim..Sadecebulaşıcı bir hastalığım ben..İçimde beni kemiren her neyse,elimi tutan herkesi kemirmeye başlıyor..Koparıp alamıyorum acımı senden sonra..Bunu istemiyorum,sana zarar gelmesin..Sen var ol,varlığını bileyim,bu bana yeter..Bir de senin yokluğunu kaldıramaz içim..

Çocukluğumun gülümsemeleri,çocukluğumda kaldı zaten..Oyuncaklarımsa,beşiğimde kaldı...Kalbimde gençliğimde kalsın,ne çıkar..Ne çıkar,uyusam sessizce..

''Uzağımda, sen varken seni mutlu etmek..''Yine de sen var ol..Bana yeter..Gülümse,sev..İnadına yaşa..Benim yarım kalan hayallerimi sen tamamla..Benim sevdalarımı sen yaşa..Bana düşen sevgiyi kopar kalbimden,yalancı bir aşk da olsa yaşadığın,sonuna kadar YAŞA...Unutma,ben istiyorum bunu..Yüreğinin yamalı köşesinin sahibi yani..Benim istediğim gibi yaşa!..Benim için..İçimi kemiren acı için..Olmayanlarım için..Olmasını istediklerim için..Al sevdalarımı,aşklarımı yaşa..Unutma,bunu Ben istiyorum!!...


 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi