27 Haziran 2010 Pazar

m~a~k~a~r~n~a Fwd: KIRMIZI KART!



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Cüneyt Şaşmaz <cesuryorum@gmail.com>
Tarih: 27 Haziran 2010 16:33
Konu: KIRMIZI KART!
Kime:


Hapisten çıkan emekli 1. Ordu Komutanı'nın, gazetecilere söylediği söz çok manidardır: ''Ben, hiçbir zaman cuntacı olmadım.. Ben Devrimci'yim!''
 
Kendisine, Türkiye'nin 3 Ordusu'ndan bir tanesi emanet edilmiş, şerefli bir Türk generalinin bilincinden dökülen; kesin, kararlı ve anlam yüklü sözlerdir bunlar...
 
Ancak, varılan bu noktada acı olan; yaşını başını almış bu değerli generalimizin, vaktini hapishanelerde, Savcı odalarında ve Emniyet Müdürlüklerinde geçirmekte olmasıdır.
 
Ama, hemen 20-30 mil ötedeki bir adada; milyonlarca Dolar'a mal olan, yeni restore edilmiş, denize nazır demir parmaklıklı villasından, rahatlıkla silahlı terör örgütünü ve TBMM'deki terör destekçisi "gurup"u yöneten bir ele başı bulunmaktadır.
 
Ve Türkiye'yi yönetenlerin adi suç dosyaları, aynı TBMM'nin çatısı altında, sümenlerin arasında saklanmaktadır..
 
Bu kadar yaman ve yakıcı çelişkiyi, bir halk uzun süre kaldıramaz...
Bir devlet, bu kadar açmaza düşürülemez.
Bir ülkenin ordusu bu çapta bir çapraz ateş altında tutulamaz...
 
Ve bir hukuk devletinde adalet mekanizması, bu ölçüde bir baskı ve
tehdit altına alınamaz..
 
Bütün "bu ahval ve şerait altında" Türk halkı; aklını bir an önce
başına toplamalı, düdüğünü çalmalı ve göstereceği kartın rengini
belirlemelidir..
 
Yoksa bu maçın sonucu, daha şimdiden bellidir!...


--

Bizler;
''Gözünde Vatanını,
Gönlünde ATATÜRK ilke ve İnkılaplarını tutabilen,
Vicdanında dinini saklayabilen
Milliyetçilik ve laiklik düşüncesi içinde görev yapanlardanız..''
Nusret DEMİRAL

      ***
''Şerefle bitirilmesi gereken en ağır görev, HAYAT'tır!''
Nusret DEMİRAL

       ***

Cüneyt ŞAŞMAZ/Cesuryorum
http://cesuryorum.blogspot.com/



--
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi