24 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], ELLERİM ÜŞÜRDÜ


Ellerim üşürdü sen aklıma gelince .
kalbim tutuşurdu birden ,dalardım gözlerine bakınca ,
öylece kalırdım ; utanırdım ..
sonra bir an önce gitmek isterdim yanından ,
ne dediğimi bilmezdim.

...
sonra kimsesiz kalırdım ,
ben üşürümdüm sensizliğe ; titrerdim...

seni arardı gözlerim,sözlerim seni söylerdi kendi kendine,
ne düşündüğümü bilmeden.kime baksam sana benzetir ,
kiminle konuşsam seni görürdüm.canım sıkılırdı.
bazende , kimseye söylemezdim.
bırakırdım yavaştan bütün sıkıntıları yüreğime ,
sıkıştırırdım seni !
Kimler vardır kimbilir ben gibi ufkumun ötesinde,
Yüreğinde acısı atıp atıp duruyor,
Cevapları olsaydı şu kapının ardında,
Sorarmıydım kendime bir bileni yanımda,
Kimi zaman yıldızlar yanıp sönerya gecede,
Tutsak olmuş her biri göğe tutsak bir yerde,
Belki Ahmet ismindedir yıldızların birisi,
Sabah belki dönecektir Ahmetin sevdası
Ay da yarım ben gibi yanlız kalmış gecede,
Korkuyordur belkide görüyordur benide,


sigara kokardı heryerim,asılı kalırdı ne kadar yaşamışlığım varsa ağaç dallarında,
bir çıkardın karşıma ,bütün uçurtmalar birden yükselirdi göklere..
kuşların kanadında saklardım seni , sahipsiz denizlere karşı uçururdum
yosunlar kaplardı kalbimin kayalıklarını,sonra sen kokardı bakışlarım
sen bana her geldiğinde ,
gittiğinde yaşayacağım mutsuzlukla,yaşardım
yani hep korkarak severdim seni
sonra bir odaya kitlerdim kendimi ,
ölene kadar seni düşünürdüm ışıkları kapatıp.
yağmurlar yağardı yanaklarıma,
kana kana içime çekerdim tuzlu sularını gözlerimin!
ama hiç düşünmedim giderken benide yanında götüreceğini
hani ışıklar kapalıyken uyuyamazdım ya çocukken,
açıyorum bütün ışıkları şimdi..hani karanlıkta korkarsında gelemezsin rüyama diye ..
herşeyim sana koşuyor ağırlığını taşıyamıyor omuzlarım kırık ,
gözlerim yorgun vedalar ağır geliyor.
Kalbim yaşlıdır..
ben buralarda çok üşüyorum , bitkinim ; az kaldı ,bırakacağım bedenimi sağanak yağışların altına
Gündüzleri gözlerini kısarak güneş küçültülmüyor Boşuna koşuşturuyorsun be Ahmet...
En güneşli yerinden bir mektup gönderiyorum sana kalbimin birgün tekrar hatırlayacağım seni

 


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi