28 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], yazamadığım şiir

YAZAMADIĞIM ŞİİR

Yazamadığım şiir,

Kelimeler köşe bucak kaçışıyor

Seni anlatmaya yetmiyor hiçbiri

Mısralar suya yazılmış gibi siliniyor

Yazamıyorum anlatamıyorum bir türlü seni

 

Söyleyemediğim türkü,

Yalnızlığımın çıldıran yanı

Sensizliğimin çığlığı

Kaplıyor dört bir yanımı

Okuyamıyorum, duyamıyorum bir türlü seni

 

Yaşayamadığım mutluluk,

İçin için yanıyorum

Dokunamadıkça ellerine

Gözyaşın olup yüzünden

Akamıyorum, öpemiyorum seni

 

Alamadığım nefes,

Hayatımın anlamı

Yaradanımın armağanı

Göğsüme yaslayıp başını

İçime çekmek istiyorum, çekemiyorum seni

 

Göremediğim düş,

Elini tutacakken kaybolan

Gözlerimden mavi yaşlarla

uğurladığım

seviyorum seni cannnnnn

demek isterken

seni kaybettiğim sözcüklere dileniyorum

Ve

kaybolup gidiyorsun düşlerime bile uğramadan

 

Yağmayan yağmur,

Susamış toprağın

Yağmur damlasıyla buluşması gibi

Mis gibi toprak kokusu

İçmek kana kana ve ıslanmak

Ama kanamıyorum,içemiyorum seni

 

Aşık olamadığım aşkım,

Aşık olursam kaybetmekten korktuğum

Sessizliğin sustuğu gecelerde

hasretinle yanıp kavrulduğum,

gelmeni beklerken ömrüme kaybettiğim,

vazgeçilmezim,vaz geçemiyorum senden

 



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi