21 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SEN VE SON

Her Gece Biten Günün SoN saatlerinde

odamla seni çekiştiriyoruz hiç durmadan..


Aynaya bakan yüzümde seyrediyorum

bazen seni..

Bir aynada Tek yüz Oluyoruz..


Ben her gece seninle baş başa kalıyorum

senden habersiz..


SeN hiç bilmiyorsun

neler fısıldıyorumda gecenin sessizliğinde

kulağına sen hiç duyamıyorsun..


Seni koynuma almadan uyumadığım

tek bir gece yok...


Çünkü;

Ne zaman küssek ve ben kendime sarılıp uyusam


Olmuyor sabahlar sensiz...


Ve SeN bütün bunlardan habersiz

küslüklerini biriktiriyorsun içinde..


Korkular barındırıyorsun yüreğinde

benden habersiz..


Korkma diyorum..

Yine korkuyorsun...


Silemiyorum

ne küslüklerini

ne korkularını içinden..


Ve bilmiyorsunki

senin küslüklerin korkuların

tüm dünyanın yokluklarından

daha zor geliyor
bana
....


Tüm dünyayı yerle bir edecek

gücü bulabildiğim bu kalbimde

seni unutacak güç bulamıyorum...

SeN bilmiyorsun...


Ben her gece

aynı yeminle dalarken uykularıma

o ve son derken...


SeN bunlardan bi haber kaçıyorsun benden...


Sende biliyorsun halbuki

girdiğin benlikten çıkış olmadığını..


Elindeki bi avuç suyla

sönmez bu yangınlar biliyorsunda...


Söyleyemiyorsun

ne
bana..
ne kendine...

nede sevmediğin şu dünyaya...


Anlıyorum desen de anlamıyorsun beni..


Ben senden gelecek her hissi

yaşamak istiyorum..


Seni yaşamak istiyorum...


Bakmıyorsun benim baktığım gözle...


Korkutuyor seni

benden gelecek acı...acıdan gelecek aşk..


Acı olacaksa işin içinde

hiç olmasın diyorsun..


Lanetler yağdırıyorsun bazen
bana
..

Düşüyor kalbime hissediyorum..


Senden istediğim sadece

AŞK...

bilmiyorsun...anlamıyorsun..


Sorgusuzca suailsizce aşk..


Sensizlik demirden parçalar gibi ağır

her yanımı acıtıyor..


Ve En kötüsü ne biliyormusun

seni seviyorum cümlesi

dilimin ucunda tutuşururken

saatlerce tartışmak..


Dudaklarınla dokun kalbime..

Her dokunuşun içime işlesin..


Hadi sarıl öp yeniden...


Aldırma deliliklerime

deliliğim olmasa

cesaretimde olmazdı bu aşka

duramazdım yanında..
Sana sarılışımdaki aşka inan...


Şimdi tüm bunları

yapamam diyorsan eğer...

Zerre kadar cesaret yoksa içinde

Unuturum...

unutmak kolay meziyettir

benim için diyorsan eğer..

git gidebildiğin kadar benden..


İşte o zaman bende unuturum seni..

en büyük deliliğimi yapar ve

vazgeçerim bu aşktan..


Bırakır giderim seni

en fazla bu kentin her biryeri

beni sana fısıldar bir süre...


Bir çeltik daha atılır

vazgeçilenler listesine..


Şimdiyse kalbime bağlanmış bir dileksin..


SeN...ve SoN diye...

 



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi