24 Haziran 2010 Perşembe

m~a~k~a~r~n~a türk telekomda son perde!

---------- Forwarded message ----------
  om>
Date: 23 Haziran, 20:05
Subject: türk telekomda son perde!
 

merhaba değerli arkadaşlarım; cumartesi sabahından dün akşama kadar
süren internetsiz hayatım, dün akşam itibariyle sonlandı. bunun
nedeni, tahmin edebileceğiniz üzere mahkeme tanımazlığa türk
telekomunda eklenmesi. bildiğiniz üzere dava açarak telefonsuz
internet kullanabileceğimi mahkeme kararı ile hüküm altına aldırmış
idim. bu karar yargıtayca da onanmış, ardından da uygulanabilmesi için
icraya koymuştum. ancak telefonumun kapatılarak internetimin açık
bırakılmasını hükmeden mahkeme kararının aksine, cumartesi sabahı türk
telekom tarafından evimdeki internet bağlantısı da kesildi. bunun
ardından pazartesi günü ildeki telekom müdür yardımcısı ve avukatıyla
bir görüşme yaptım. kendileri bana BTK'nun bu yönde bir kararı olmadan
bu uygulamayı yapamayacaklarını, yani yalın internet veremeyeceklerini
söylediler. bu, biz mahkeme kararını tanımıyoruz demenin bir başkası
söylenişidir. ben de kendilerine aşağıda, yani binanın kapısında bir
arkadaşımın bulunduğunu, şimdi onun adına evime hat çektirmek
istediğimi, ayrıca bu uygulamalarıyla ilgili olarak da bütün yasal
haklarımı kullanacağımı söyledim. sonra da arkadaşımın üzerinden hat
aldım. bilindiği üzere son yıllarda ülkemizde mahkeme kararlarını hiçe
saymak, uygulamamak, gözardı etmek alışkanlık haline geldi. hangi
güçledir ki, bir özel şirket niteliğinde olan türk telekom bile
bağımsız yargı organlarınca verilen bir kararı uygulamıyor, takdiri
size bırakıyorum. türk telekom, benim haberleşme özgürlüğümü
engelleyerek bir anayasa suçu işlemiş, mahkeme kararlarını
uygulamamakla da ayrı bir suç oluşturmuştur. elbette ki, bunlarla
ilgili her türlü girişimde bulunacağım. bilgilerinize...
Av. Suat KADAN
TEL: 0 533 777 18 00

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi