20 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], gönülden sevene rastlayamadım

GÖNÜLDEN SEVENE RASTLAYAMADIM
Sevenler sevene kıyabilirmi
Seven böyle zalim olabilirmi
Yürekten sevenler çok az bulunur
Gönülden sevene rastlayamadım

Kapında kölen olurum inan
Geçtiğin yollara güller sererim
Yeterki sevdiğini beni bileyim
Gönülden sevene rastlayamadım

Söyle sevmeyen insan olurmu
kimisi çok nazlı kimi gururlu
kimse sevgiye değer vermiyor
Gönülden sevene rastlayamadım

Kimisi bol para kimi ev ister
Atlar,katlar, villalar ister
Veremem deyince çekipte gider
Gönülden sevene rastlayamadım




--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi