19 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], VAR MIYIM SENIN ICIN




Beni nereye koyuyorsun böyle?
Neresinde yaşıyorum yüreğinin?
Var mıyım senin için?
Gecelerinin masalsı düşü ben miyim?
Yoksa kendin misin?
Beni sığdırabiliyor musun içine?
Hangi yana baksam tünel;
Sonsuz uçurumlar gibi dipsiz bir kuyu
Hani içinin aynasıdır ya sevdiğin
Benim aynamda karanlığın aksetmekte...
Öyleyse anlarım ki ben yoğum sende.
Beni nerede yaşatıyorsun söyle;
Cennetin miyim senin?
Amber kokulu bahçelerinde gezindiğin?
Yoksa kaybolduğun kör kuyun mu?
Dehliz yalnızlıklarını yitirdiğin?
Artık anlamsız geliyor tüm sorular
Yanıtlarını bir gün verecek olsan bile
Bende bir şeyler buram buram,
Bende çok şey ılık,
Ben de sen acıyarak, kanayarak azalıyor...
Ben seni bunca zamana ağırlayamazken ruhumda
Aitsizliğim çaresiz çoğalıyor...
Ve görüyorum aynada silinmiş suretimi
Sen bende her şeysin ama
Ben sende yitiyorum için için...
Beni nerelerde arıyorsun öyle?
Yüreğine sor birde
Mutlaka cevabı gelecektir SESSİZLİĞİNİN...
 
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi