27 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], GÖZYAŞLARIMDA SEN SORUMLUSUN

 
Üsüyorum,
 

Sensiz daha karanlik burda geceler, korkuyorum.

Yildizlar soluk gecelerde, bense yine ayni dertte, sende...

Her an seni düsünmek ne kadar zor
 

Basim,vucudum, heryerim agriyor, yorgunum

Seni düsünmekten, özlemekten, beklemekten

Sana ait ne varsa yikip gittigin ve sana dair ne varsa besledigim

Hepsi birer nöbetçi kapimda

Senden kurtulus yok bana

Onlar mi birakmiyolar yoksa ben mi gitmek istemiyorum? bilmiyorum...

Bilmek neye yararki bunca vakitten sonra

Seni kaybettim!!!
 

Kayip gittin avuçlarimin arasindan

Yerin doldurulmaz, acin unutulmaz

Bu yaralar nasil iyilesir, orasi mechul, birde canimi nasil yakiyor bu yaralar bir bilsen..

Ama yinede umudum var vuslata dair
Nedensiz olsada, kendimi kandiriyor olsamda, var
 

Belki o da üzgündür diyorum, onunda yaralari kaniyordur

Ya seviyorsa diyorum, ya seviyorsa?
 
 
Geçmi kaldik hersey için, bitti mi hikayemiz?
 

Cevap yok...
 

Ama yinede sunu bilmelisin;
 

Bana gözyasi borçlusun, çünkü
 

Göz yaslarimdan sen sorumlusun
 


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi