28 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], hayat sana söylüyorum


bir yeni yüz eksilttim yüzlerimden…
şunca zaman durdum üzerimde de,
bunca zaman kaldın benimle de,
ben sanki ileriye gideceğim,
artacağım, büyüyeceğim yerde…
gitgide küçüldüm sanki be.

“a place for my head” kadar agresif içten içe,
her şeyi, aynı anda istedim.
hem yazdım, hem söyledim, hem oynadım,
ama zaman, sanki sen bana yer açmadın.
bir sağa bir sola sürerken bedenimi,
hiçbir durağa ulaşamadım.
sefere giderken yolda telef olan asker kadar
israflardayım be hayat…

ne istediğini bilmeyen bir benmişim gibi bakma!
bakma bana öyle hayat, bakma derin gözlerinle.
sen öyle sığsın ki birçoklarına,
derinsin dersem sığ olurum ben de.

nasıl bir öğretmensin arkadaş?
hiç kaybetmeden öğretemez misin sen?
hadi kalk silkin tozlarından da,
bitmeden ilham ver yine…

gitmeden, gel hayat…
beni nereye gittiysem ordan
geri getir hayat.
getir beni bana,
beni onlara,
ve onları da yeniden bana…

güzelliğe boğ beni yine,
biliyorum, cennetin gölgesi vardır üzerinde.
güzelsin biliyorum hayat,
sadece göster kendini yine.

kasılmalar bitince,
ruh bedenden çıkmaktan vazgeçince,
fırlat okunu topuğuma,
düştüğümde bir meltem estir
tüm kapatamadığım yaralarıma…
ölümsüzlüğüm giderken benden,
ölümsüzlük damlat dudaklarıma.
anlayayım ki ölemem burada…
anlayayım ki güzel bir sebep var ardımda…

güzelliğinle getir ölümsüzlük kapısını da.
çünkü güzelim ben, güzelim içimde.
çünkü çocuğum ben hayat,
hem seni anlamaya, hem büyümeye,
hem de karmaşanı çözmeye,
çok çocuk kalırım yüz yaşımda.
ama çocuğum ben, çocuğum hayat.
kızma ne olur bana…

ha bir de…
hayat sana söylüyorum,
tanrım sen anla…


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi